söndag 7 december 2008

Skön söndag

Det är så otroligt mysigt att hantverka i grupp! Marian är alldeles glad i hela kroppen efter dagens stick-café på Humlan.
Jag har fortsatt sticka hemma i soffan och känner mig än så länge fast besluten att hinna med alla julklappar. Men tiden springer ju som jag vet inte vad på sista tiden så vi får se hur det går...

Mitt älsk lagar mat till mig idag så det doftar gott i hela lägenheten och jag får känna mig lite uppassad när jag sitter här och bloggar :)

Annars har vi tittat klart på Voyager (Star Trek) nu och börjat lite smått på Enterprise och jag kan ju tycka att det inte verkar speciellt lovande... Men jag ska försöka använda mig av A.s optimism och tänka att det säkert blir bättre :) Om inte annat lär det bli perfekt att sticka till.

Nu ska jag fortsätta på minisockorna och hoppas att jag uppskattat släktens minsta fossingar till ungefär rätt storlek.

Inga kommentarer: