måndag 24 november 2008

Kamerahaveri

Just som jag bestämt mig för att göra min stickning synligare på bloggen kajkar min kamera ihop.
Så jag berättar istället:
  • Mammas julklappshederor i himmelsblått bambublandgarn blev klara igår.
  • Mina bruna angoravantar gled av stickorna och när jag efter julen har stickat tummar på dom är dom också klara
När nu så mina fyrans strumpstickor äntligen är lediga igen kan jag fortsätta tillverka julklappar.

För övrigt har den här dagen varit riktigt bra, jag har diskat en jättedisk och burit ut en massa sopor. Jag har läst en bra bit framåt på kurslitteraturen i kursen om Projektledning och jobbat några timmar på Kårhusets kafé. Nu ska min sjuka och krångliga hals få en kopp hett te och jag ska få en pepp-timme med min trollmagiker i Durotar :)

2 kommentarer:

Zandra sa...

Vad trist med kameran! Typiskt, men det är ju snart jul,så kanske går det att önska :-)

Vilka färger passar du i??

Zandra sa...

Självklart få du länka! Alltid kul :-)