söndag 26 oktober 2008

Morr!

Hade tänkt skriva på lite uppsatser, men dörren till min vanliga datasal har gått i baklås och jag kommer inte in :( Så jag måste sitta i en annan sal och här sitter folk och pratar och pratar och då blir det omöjligt för mig att koncentrera mig. Klart dom ska få prata och jag ska ju egentligen inte sitta här, men MORR!!!
Jag blir bara så stressad över min mycket begränsade tid och det blir så jobbigt när planer inte håller och nu sitter jag bara och tänker på hur jobbigt det kommer att bli att hinna med alla uppsatser på måndag istället och så blir jag ännu argare och ännu mindre koncentrerad. Det är väl bara att bita i det sura äpplet och ge upp uppsatsplanerna för denhär helgen och gå hem och sticka istället, försöka få något vettigt gjort.

1 kommentar:

Linda sa...

Vad roligt att du fick lite hjälp av mitt inlägg :). Hoppas det går bra vidare med studerandet!