söndag 15 mars 2009

(ett armades avpratande jag håller på med)

Rumskompisen och vännen A. är ute på resa så nu har jag några veckor på mig att ensam husera i våra gemensamma 18 kvadratmeter. Jag vet inte om jag tycker att det är helt bekvämt. Jag är en tillsammansmänniska av stora mått.
Det blir mycket stickning och en hel del tekoppar i alla fall.
Jag stickade klart dom mörkblåa hederorna som jag har hållit på med nu hur länge som helst och jag hatar allt med dem. Dom skulle ha blivit en födelsedagspresent egentligen men jag kan inte tänka mig att ge bort något som jag inte är nöjd med, så jag ska ha dom när jag sover istället och sticka ett par andra. Kanske ett par gröna.

1 kommentar:

ellapix sa...

Jag kan vara hos dig, i alla fall i tanken. Om du sätter dig och stickar kl 11 idag så kan vi sticka tillsammans...