torsdag 26 februari 2009

(bara prata av mig lite mera)

Det är helt galet vad många kurser jag hittar som jag vill gå! Jag måste nog försöka hejda mig lite... Några dagar kvar nu så ska jag åka och det är väldigt vildsint i mitt känsloliv. Jag kan nästan inte ens titta på Älsket utan att bli alldeles fuktig i ögonen, medan jag tror att mina nygamla studier kommer att vara mera givande än dom jag sysslat med nu. Jag hoppas att den vänskap jag hittat här ska leva vidare efter att jag flyttat också och att det ska bli så bra för mig att ta vara på mina intressen som jag hoppas. Man ska inte drömma sitt liv utan leva sina drömmar, eller hur det nu var.

1 kommentar:

ellapix sa...

Jag kommer att sakna dig toookmycket!

Hade en riktig deppdag igår då jag insåg hur mycket du har betytt för mig. För att jag ska gilla den här stan.

*saknar*